Agencja nieruchomości komercyjnych - rozwiązania...
W dzisiejszych agencjach nieruchomości komercyjnych naprawdę musisz stworzyć jasne strategie, jeśli chodzi o personel i role zawodowe. Istnieją pewne wyraźne różnice, które powinny mieć zastosowanie, jeśli chodzi o pracowników agencji sprzedaży i pracowników wsparcia administracyjnego. Potrzebujesz obu, ale muszą ze sobą dobrze współpracować.
Oto kilka obserwacji, które pomogą Ci ustalić plan zatrudnienia w agencji, biorąc pod uwagę panujące warunki rynkowe i presję w Twojej okolicy.
Przekształcenie niedoświadczonego sprzedawcy w dobrego sprzedawcę zajmuje rozsądny czas. Czasami możesz przyspieszyć ten proces, nakłaniając młodszego lub nowego członka zespołu do pracy z bardziej starszym i uznanym najlepszym agentem. Mówiąc to, najlepszy agent powinien być w stanie dzielić się swoimi umiejętnościami z innymi.
Członkowie zespołu sprzedaży są w Twojej firmie, aby sprzedawać i wynajmować. Są wytwórcami dochodu. Na tej podstawie powinny one generować dochód co najmniej na poziomie średnim lub wyższym, biorąc pod uwagę panujące warunki rynkowe.
Jeśli potrzebujesz od zespołu sprzedaży specjalnego rodzaju umiejętności związanych z nieruchomościami, zapłacisz za znalezienie doświadczenia z innej agencji i przyciągnięcie tego agenta do pracy dla Ciebie. Nasza branża jest tak wyspecjalizowana, że w niektórych przypadkach potrzeba lat, aby zbudować wiedzę i doświadczenie, których wymagają niektóre segmenty rynku (np. centra handlowe).
Każdy sprzedawca powinien mieć dostęp do wsparcia administracyjnego. Jeśli zwiążesz dobrego sprzedawcę przyziemną robotą papierkową, którą mogą wykonać inni, tracisz pieniądze jako firma. Ułatw sprzedawcy wyjście z domu i wejście na rynek przez co najmniej 50% dnia.
Wybór osób administracyjnych w Twojej agencji zawsze będzie problemem. Biorąc pod uwagę, że istnieją ograniczenia dotyczące tego, co mogą i powinny być opłacane, okaże się, że pracownicy administracyjni będą przychodzić i odchodzić z Twojego biura. Kiedy ponownie zatrudnisz zastępców, upewnij się, że otrzymujesz odpowiednią mieszankę umiejętności, której wymaga zespół agencji. Od tego służy też biuro nieruchomości.
Opłaca się mieć ustalony związek ról zawodowych między pracownikami sprzedaży i administratorami. Systemy i specyfikacje zadań będą Cię tu wspierać. Niektórzy sprzedawcy mogą być garstką „konfliktów i postaw”, które następnie muszą być ukształtowane i ograniczone do pewnego poziomu produktywności w zespole.
Dobre biuro nieruchomości komercyjnych tworzą wspaniali ludzie, którzy wnoszą specjalistyczne umiejętności do biznesu. Jako lider biura nieruchomości komercyjnych musisz mieć talent w zarządzaniu i optymalizacji personelu.
Dodaj komentarz