• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Polskibeton

Sprawdź już teraz nasz Polski beton

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28 29 30 31 01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 01

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

Archiwum

  • Wrzesień 2025
  • Marzec 2025
  • Październik 2023
  • Sierpień 2023
  • Lipiec 2023
  • Czerwiec 2023
  • Maj 2023
  • Kwiecień 2023
  • Marzec 2023
  • Luty 2023
  • Grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • Październik 2022
  • Wrzesień 2022
  • Maj 2022
  • Kwiecień 2022
  • Grudzień 2021
  • Październik 2021

Archiwum 30 kwietnia 2022

Agencja nieruchomości komercyjnych - rozwiązania...

W dzisiejszych agencjach nieruchomości komercyjnych naprawdę musisz stworzyć jasne strategie, jeśli chodzi o personel i role zawodowe. Istnieją pewne wyraźne różnice, które powinny mieć zastosowanie, jeśli chodzi o pracowników agencji sprzedaży i pracowników wsparcia administracyjnego. Potrzebujesz obu, ale muszą ze sobą dobrze współpracować.

 

Oto kilka obserwacji, które pomogą Ci ustalić plan zatrudnienia w agencji, biorąc pod uwagę panujące warunki rynkowe i presję w Twojej okolicy.

 

Przekształcenie niedoświadczonego sprzedawcy w dobrego sprzedawcę zajmuje rozsądny czas. Czasami możesz przyspieszyć ten proces, nakłaniając młodszego lub nowego członka zespołu do pracy z bardziej starszym i uznanym najlepszym agentem. Mówiąc to, najlepszy agent powinien być w stanie dzielić się swoimi umiejętnościami z innymi.

 

Członkowie zespołu sprzedaży są w Twojej firmie, aby sprzedawać i wynajmować. Są wytwórcami dochodu. Na tej podstawie powinny one generować dochód co najmniej na poziomie średnim lub wyższym, biorąc pod uwagę panujące warunki rynkowe.

 

Jeśli potrzebujesz od zespołu sprzedaży specjalnego rodzaju umiejętności związanych z nieruchomościami, zapłacisz za znalezienie doświadczenia z innej agencji i przyciągnięcie tego agenta do pracy dla Ciebie. Nasza branża jest tak wyspecjalizowana, że ​​w niektórych przypadkach potrzeba lat, aby zbudować wiedzę i doświadczenie, których wymagają niektóre segmenty rynku (np. centra handlowe).

 

Każdy sprzedawca powinien mieć dostęp do wsparcia administracyjnego. Jeśli zwiążesz dobrego sprzedawcę przyziemną robotą papierkową, którą mogą wykonać inni, tracisz pieniądze jako firma. Ułatw sprzedawcy wyjście z domu i wejście na rynek przez co najmniej 50% dnia.

 

Wybór osób administracyjnych w Twojej agencji zawsze będzie problemem. Biorąc pod uwagę, że istnieją ograniczenia dotyczące tego, co mogą i powinny być opłacane, okaże się, że pracownicy administracyjni będą przychodzić i odchodzić z Twojego biura. Kiedy ponownie zatrudnisz zastępców, upewnij się, że otrzymujesz odpowiednią mieszankę umiejętności, której wymaga zespół agencji. Od tego służy też biuro nieruchomości.

 

Opłaca się mieć ustalony związek ról zawodowych między pracownikami sprzedaży i administratorami. Systemy i specyfikacje zadań będą Cię tu wspierać. Niektórzy sprzedawcy mogą być garstką „konfliktów i postaw”, które następnie muszą być ukształtowane i ograniczone do pewnego poziomu produktywności w zespole.

Dobre biuro nieruchomości komercyjnych tworzą wspaniali ludzie, którzy wnoszą specjalistyczne umiejętności do biznesu. Jako lider biura nieruchomości komercyjnych musisz mieć talent w zarządzaniu i optymalizacji personelu.

 

 

30 kwietnia 2022   Dodaj komentarz
agencja  
Finansedomowe | Blogi